Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Β.: ΟΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ


Με λένε Ευάγγελο Β. Η μάνα μου -κι η θεία Βαρβάρα, καλή της ώρα- με φωνάζει Βαγγελάκη. Οι φίλοι σκέτο Βαγγέλη.
Πραγματοποίησα άριστες σπουδές στο Πανεπιστήμιο κι είμαι διδάκτορας στο Δίκαιο. Το Συνταγματικό -κι η Συνταγματική Ιστορία επίσης- αποτελούν το αγαπημένο μου γνωστικό αντικείμενο.
Είμαι αυθόρμητος και κυκλοθυμικός. Παρορμητικός και με συναισθηματικές εκρήξεις.
Έχω ευφράδεια λόγου, άνεση απέναντι στο φακό και τα ΜΜΕ και πολιτικές φιλοδοξίες.
Μπορώ και κινούμαι με άνεση τόσο στο προσκήνιο, όσο και στο παρασκήνιο και κάποιοι με κατηγορούν ότι στο πρόσφατο παρελθόν υπονόμευα συστηματικά την ενότητα του χώρου.
Λατρεύω τη Θεσσαλονίκη, την οποία θεωρώ ως την πλέον ερωτική από τις πόλεις της Ελλάδας.
Γράφω και δημοσιεύω τακτικά άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά.
Αυτή την περίοδο βρίσκομαι σε διαρκή κίνηση και υπερένταση, λόγω της επικείμενης εκλογής μου στην υψηλότερη θέση ευθύνης του χώρου που υπηρετώ. Η διαδικασία είναι κρίσιμη, αμφίρροπη και υποκειμενική. Μεγάλο ρόλο παίζει όχι τόσο το προφίλ των υποψηφίων, αλλά προπαντός η ομάδα κι ο μηχανισμός που στηρίζει τον καθένα απ' αυτούς.
Με τον Γιώργο Π. θα έλεγα -κι έτσι είναι πραγματικά- μας χωρίζει άβυσσος. Κατ' αρχήν ιδεολογική, αλλά κυρίως -κι εκτός απ' όλα τ' άλλα- πολιτικών στόχων και προτεραιοτήτων. Πέραν αυτού, οι οικογενειακές μου καταβολές ξεκινούν από τα πλατιά λαϊκά στρώματα, ενώ εκείνος προέρχεται από οικογένεια με πολιτική παράδοση και ιστορία.
Το blog μου έχει αξιόλογη επισκεψιμότητα. Κατά γενική ομολογία αποτελεί πεδίο δημιουργικού διαλόγου και ζύμωσης απόψεων, αλλά δεν λείπουν κι οι σκληρές επιθέσεις, κριτικές και σχόλια, καθώς κι οι φραστικές υπερβολές κι ακρότητες.
Πιστεύω στον εαυτό μου και τις δυνάμεις μου, αλλά ποτέ δεν πρόκειται να γίνω αρχηγός του ΠΑΣΟΚ.
Είμαι ευτυχισμένος με τη ζωή που κάνω και δεν προτίθεμαι να σταματήσω να ανεβάζω ποστάκια στη LIFOLAND με το nick: VOUDAS.

ΣΗΜ.1: Αν για κάποιους χρειάζεται να το πω, το λέω: Στην προαναφερόμενη περιγραφή -όπως και σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άλλη- η τυχόν ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι πέρα για πέρα συμπτωματική, δεν έγινε για να χλευαστεί, να εκτεθεί ή να πληγωθεί κανείς!... Όσοι με γνωρίζουν, είναι καλοπροαίρετοι και το θέλουν, το πιστεύουν...
Σας χαιρετώ όλους κι εύχομαι την Κυριακή να κερδίσει... ο καλύτερος!
ΣΗΜ.2: Και για όσους τυχόν πάλι δεν κατάλαβαν, εννοώ ο Ολυμπιακός!!!

2 σχόλια:

  1. ΣΧΟΛΙΑ: 5
    # The_Rock στις 09/11/2007, 08:02 μμ
    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Β.: ΟΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
    *** INCREDIBLE ***
    # greendim στις 09/11/2007, 08:13 μμ
    Ευάγγελε...
    θα έρθεις στη συνάντηση της LIFO?
    # Ανώνυμος στις 09/11/2007, 08:25 μμ
    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Β.: ΟΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
    Βούδα μου, λυπάμαι, έχω εκτεθεί δημόσια με τον Σκανδαλίδη.Εξ 'αλλου είμαι καΙ ΑΕΚ. Hurricanekatrina.
    # pilgrim στις 09/11/2007, 09:09 μμ
    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Β.: ΟΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
    Εγώ πάντως εύχομαι ολόψυχα να εκλεγείτε αμφότεροι (αν και για τον έτερο Ευάγγελο Β. δεν το βλέπω)... Καλό Σ/Κ Voudas!!!
    # VOUDAS στις 12/11/2007, 10:56 πμ
    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Β.: ΟΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
    Ο ένας Ευάγγελος Β. δεν τα κατάφερε... Ας ελπίσουμε ότι ο... άλλος θα τα καταφέρει καλύτερα!! Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας και τον φίλο pilgrim για τις ευχές του!! Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναρτήθηκε στη LIFILAND την Παρ, 09 Νοε 2007 07:38 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή