Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...


«Μ' έχει τσακίσει το απρόσωπο περιβάλλον της δουλειάς. Τσατίζομαι με τα ξενέρωτα υπονοούμενα του προσωπάρχη. Αηδίασα πια το τοστ σικάλεως με γαλοπούλα και τυρί κάθε μέρα στις 4 -και το ενάμιση κιλό... ακλόνητο. Με τρελαίνει να στριφογυρίζω μια ώρα για να παρκάρω τρία τετράγωνα απ' το σπίτι μου το Saxo. Εκνευρίζομαι με τα χυδαία ή αυτιστικά πειράγματα στο δρόμο. Πλήττω αφόρητα πίνοντας καφέ με τη Μαριλίζα και τις άλλες, χαζεύοντας ταυτόχρονα το κινητό μου. Νυστάζω ακούγοντάς σε να εκπλήσσεσαι με το υποκριτικό τους ξάφνιασμα για την ασυδοσία -και τη δυσωδία- των Ζωνιανών. Με κούρασε να μη βγαίνουμε για να δίνεις νούμερα τηλεθέασης στο Λάκη.
Άκου μωρό μου...
Μπούχτισα. Δε μου φτάνει να σέρνομαι μόνο για να βλέπω πώς σκορπίζονται οι ώρες σε ανούσιες παρέες κι ανοργασμικά πηδήματα. Σε γουστάρω, αλλά... δε γουστάρω!...
Γουστάρω να με κοιτάξεις στα μάτια και να λυθούν τα γόνατά μου από τον πόθο. Να μου μιλήσεις και να τυλίξει η φωνή σου κόκκινο βελούδο το είναι μου. Να με ακούς κι η λατρεία να πλημμυρίζει τη ματιά σου. Να μου πιάσεις το χέρι και να συγκλονιστεί το κορμί μου απ' το χτύπο της καρδιάς. Γουστάρω να μου ψιθυρίσεις στ' αυτί και να ηλεκτριστώ ως το μικρό του ποδιού μου δαχτυλάκι. Να με κλείσεις δυνατά στην αγκαλιά σου και να βγω σεργιάνι στον έβδομο ουρανό. Να με φιλήσεις και να τυλίξουν τα στόματά μας αρώματα και γεύσεις μεθυστικές κι απόκρυφες. Γουστάρω να παραδοθώ στον ερωτά σου με το μυαλό, με την ψυχή και μ' ένα σώμα που το λιώνει η ηδονή.
Μωρό μου...
Γουστάρω ένα λουλούδι που θα κλέψεις απ' τον κήπο κάποιου γείτονα. Ένα τηλεφώνημα στις δύο τα ξημερώματα για να μου πεις πως με σκέφτεσαι. Μια αγκαλιά μπροστά στον κόσμο στα σκαλιά του μετρό. Ένα χάδι κάτω απ' το τραπέζι. Τη συμπάθειά σου για το άγχος μου με τις εξετάσεις. Την κατανόησή σου για το φόβο μου για τους σκύλους. Τη συντροφιά σου κι όχι την παρέα σου.
Άκου μωρό μου, είναι Παρασκευή και θέλω να ονειρευτούμε αγκαλιά. Μου χαρίζεις αυτό το όνειρο;»


Αχ! Μωρό μου... Όποια κι αν είσαι, όπου κι αν είσαι!...

2 σχόλια:

  1. ΣΧΟΛΙΑ: 30
    # ImmortalJunkie στις 23/11/2007, 12:10 μμ
    ΝΑΙ, ΝΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ !!!!!
    # lifolaki στις 23/11/2007, 12:14 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΛΑ........!Τι μπορεί να κάνει μια πρόσκληση...:)!
    # VOUDAS στις 23/11/2007, 12:14 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    ...Μωρό μου!!!! :)
    # greendim στις 23/11/2007, 12:17 μμ
    Βουδάκο...
    !!!...
    # La Rock στις 23/11/2007, 12:18 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Ευγε! Μπράβο!
    # The_Rock στις 23/11/2007, 12:44 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Vouda και μια αφιέρωση στο μωρό σου :) - http://www.youtube.com/watch?v=FzGgBIWjuH8
    # karagiozaki στις 23/11/2007, 12:46 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    yeap!!! :)
    # VOUDAS στις 23/11/2007, 12:55 μμ
    ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΩΡΑ ΜΟΥ...
    @karagiozaki: :):) Χ 4! @ Rock: Πολύ... "μωρό" η αφιέρωση... La Rock: 'Οπως είπαμε, προσοχή στον... "αξιωματικό"! @Green: !!!!... -) @ lifolaki: ...Ονειρεμένο Σαββατοκύριακο! @ Immo: Κι εγώ γουστάρω!!!!
    # e στις 23/11/2007, 01:14 μμ
    apapapapapaaaaa!!!!!!!!!
    mafto to post ego ....teza...............
    # PINK FISH στις 23/11/2007, 01:14 μμ
    Κι εσύ Saxo??
    Μήπως μπλε? πόσες βόλτες για μια θέση...ωραίο το ποστ, ωραίο το feeling...ναι και εμείς μπουχτίσαμε. τ' ακούτε "μωρά"???
    # hurricanekatrina στις 23/11/2007, 04:12 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Ωραία τα λες Βούδα μου!!!Παρηγοριέμαι ότι συμβαίνουν κι αλλού.Χτες βράδυ τα είπα κάπως έτσι και προσπαθώ να μεταφράσω αν το σήκωμα των ώμων είναι έρωτας ή αδιαφορία.Εσύ τι λες;;;
    # simple στις 23/11/2007, 04:16 μμ
    Kai gamw
    to post!!!!!!
    # MRT στις 23/11/2007, 04:25 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Καλησπέρα. Απίστευτο ποστ!!! Κάποιοι έχουν αγαπημένους και δεν τους μιλάνε και κάποιοι δεν έχουν και τους μιλάνε. Συγκινητικό.
    # emerte στις 23/11/2007, 05:39 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Το διάβασα πέντε φορές. Μετά από αυτό αποφάσισα να χωρίσω.
    # VOUDAS στις 23/11/2007, 06:35 μμ
    AX, AYTO TO ΜΩΡΟ ΜΑΣ!...
    Χαίρομαι πραγματικά να εισπράττω τη χαρά σας και τον καλό σας λόγο για κάποια ποστ! Η διάθεση παίζει πρώτα - πρώτα τον καταλυτικό της ρόλο κι είν' αλήθεια, ότι αισθάνομαι αυτές τις μέρες μια θετική ενέργεια. Λοιπόν, καλοί μου φίλοι: @Εϊ, ψιτ eo_nomine: Ρέμμο ακούς; Κάπου λέει: "'Ελα να με τελειώσεις..."! Δεν ισχύει φυσικά... 'Ισως με φιλιά κάτι να γίνεται βέβαια...-)@Καλή μου Pink: Το Saxo, μου βγάζει... θηλυκότητα κι ιδιαίτερα το μπλε ελεκτρίκ! Αν θες το πιστεύεις!... :):) @ hurricanekatrina μου: Οι άνθρωποι -άντρες και γυναίκες- νομίζω είμαστε λίγο-πολύ οι ίδιοι... Οι σχέσεις στις μέρες μας νομίζω ότι είναι αρκετά δύσκολες και πολύπλοκες, η επικοινωνία πολλές φορές επιφανειακή κι επιπόλαιη και το συναίσθημα -όπου όντως περισσεύει- μένει στα αζήτητα... Για το σήκωμα των ώμων τι να πω; Κι ο... Μητσοτάκης το κάνει και δεν νομίζω να'ναι από έρωτα!!! @Κοίτα simple: Μ' αρέσεις, αλλά...μ' εκείνο το πόστερ τι θα γίνει; @ MRT: Το είπες σε μια σειρά... Ας επιμείνουμε όμως... @ emerte: Σε χαιρετώ, χάρηκα που σου άρεσε, αλλά άσε την απόφασή σου να την ξαναδείς τη Δευτέρα! Καλό -και ψύχραιμο-Σαββατοκύριακο!... Κι ένα τελευταίο για όλους τους φίλους: Αλλού έχω -ή παίρνω μόνος μου(!)- το θάρρος κι εκφράζομαι θερμότερα ή ιδιαίτερα, σας ζητώ να με συμπαθάτε και να με διορθώνετε!!! Σας ξέρω μόνο σ' αυτή τη... "γειτονιά"!!!!
    # emerte στις 23/11/2007, 06:47 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Το αποφάσισα μετά από αρκετή περισυλλογή. Αυτό απλώς μου έδωσε το τελειωτικό χτύπημα. Ακόμα και την λέξη μου μωρό μου έχω να την ακούσω από το πρώτο χρόνο και είμαι στο έβδομο χρόνο!
    # Conscious στις 23/11/2007, 08:13 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Αγαπημένε Vouda, το σημερινό σου post μοιάζει με ξεκαθάρισμα λογαριασμών… κι επειδή τα "ξεκαθαρίσματα" είναι το καλύτερό μου… ένα έχω να σου πω: Αν ξαναφύγεις απ’ τα blogs θα σου κάψω το SAXO!!! Άκουσες μωρό μου;;;;;
    # hurricanekatrina στις 23/11/2007, 08:38 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    @emerte: εγώ την άκουσα προχθές βράδυ... συνόδευσε το ανασήκωμα των ώμων κι ένα "τι θες πάλι μωρό μου". Χώρισέ τον , αλλά μην το ανακοινώνεις. Άσε , θα το καταλάβει.
    # darkwhisper στις 24/11/2007, 04:28 πμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    με πέτυχες στην ανάλογη φάση και ήταν ότι καλύτερο! βέβαια, κοιτώντας και τα υπόλοιπα σχόλια, μήπως είμαστε όλοι στην ανάλογη κατάσταση και καθυστερούμε το αναπόφευκτο;
    # hurricanekatrina στις 24/11/2007, 03:18 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Τελικά στο διαδίκτυο οι προβληματισμένοι ή οι προβληματικοί; Σε κάθε περίπτωση, οι ευτυχισμένοι κινούνται αλλού, σε άλλα μέρη, που όλοι κάποια στιγμή τα επισκεφτήκαμε και θα τα ξανά, μανά...κι η ευτυχία ανακυκλώσιμη είναι...
    # gremlin στις 24/11/2007, 05:00 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    μπράβο! ΑΥΤΟ το ποστ σου, μου άρεσε πάρα πολύ!!!!! Γουστάρω!!!! :))))
    # VOUDAS στις 25/11/2007, 05:45 μμ
    ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΩΡΑ ΜΟΥ (PART 2)...
    @emerte: Δευτέρα πρωί - πρωί περιμένω την καλημέρα και τα νέα σου, έτσι... μωρό μου;@Γλυκιά μου Conscious: Το πιο.... εμπρηστικά χαριτωμένο σχόλιο που θα μπορούσες να μου κάνεις!!!... Σ' ευχαριστώ!!... Α, ξέχασα να σου πω δεν έχω Saxo!!!@Φίλε Alw: Μερικές φορές είναι καλύτερα μια σχέση να διακόπτεται έγκαιρα, από το να συσσωρεύει... ζημίες. Χρειάζεται όμως, νομίζω, να το παλεύουμε... @hurricanekatrina: 'Ολα παίζουν εδώ μέσα, καλή μου!... Για δες, μια μικρή κοινωνία! @ Καλέ μου κι ευαίσθητε φίλε, gremlin, μ' αρέσει όταν σ' αρέσω!!! Tnx :)
    # Kalikatzar στις 26/11/2007, 10:45 πμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    ΄Βούδα μωρό μου, μ΄αρέσεις όταν παίρνεις ανάποδες!
    # Velvet στις 26/11/2007, 10:53 πμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Επιτέλους ένας Voudas που θέλω να βλέπω. Απλός, αληθινός, συναισθηματικός. Μου άρεσε πολύ ΑΥΤΟ το ποστ όπως είπε και ο γατούλης! Ποιός ξέρει ίσως γράφτηκε από τα πολύ μέσα σου...
    # VOUDAS στις 26/11/2007, 11:47 πμ
    ΑΚΟΥΣ ΜΩΡΟ ΜΟΥ;
    @Kalikatzar: Είσαι πολύ καλή!... Και να δεις τι σου 'χω για μετά!... @Velvet: Σ' ευχαριστώ!... μ' αρέσει αυτό το παιχνίδι της αναζήτησης "Τι θέλει να πει;" "Πώς άραγε αισθανόταν;"!!! Είναι κι αυτά μέρος της γοητευτικής πλευράς της "ανωνυμίας" του blogging... Δεν συμφωνείς;
    # PINK FISH στις 26/11/2007, 11:50 πμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Σήμερα μετά από πολύ καιρό πήγα το μπλε Saxo για πλύσιμο…από μπλε είχε γίνει ανθρακί :) :) καλημέρες Βούδα…και «μωρά» όλου του κόσμου που δεν ακούτε….
    # VOUDAS στις 26/11/2007, 12:01 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    ...Καλά έκανες, καλή μου pink, γιατί δεν φαίνεται να ξαναβρέχει σύντομα!!! Αν κι αυτό που "μετράει" είναι το.... περιεχόμενο!!! Αν έχει και καλή μουσική..... -)
    # PINK FISH στις 26/11/2007, 12:09 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Στο Saxo μου παίζει πάντα δυνατή μουσική :) καλό είναι το άτιμο…παντού μας πηγαίνει…όσο για το περιεχόμενο, προσπαθούμε να το διατηρούμε εν τάξει :):)
    # emerte στις 27/11/2007, 05:49 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    Δεν το πιστεύω ότι ξαναμπήκα για να το ξαναδιαβάσω. Το οι χωρισμένοι δεν γιορτάζουνε ποτέ το ξέρεις; Ψέμα είναι. Η απόλυτη συναισθηματική ελευθερία. Την καλησπέρα μου.
    # agog στις 12/12/2007, 04:38 μμ
    ΑΚΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...
    apithano VOUDA apothano m areseis goustarw mwro mou pragmatikotita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναρτήθηκε στη LIFOLAND την Παρ, 23 Νοε 2007 12:06 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή