Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!

Λοιπόν, μου συνέβη κι αυτό!...

Δεν είμαι προληπτικός -ή έτσι λέω τουλάχιστον- αλλά, αφού με το δεξί πόδι σηκώθηκα απ' το κρεβάτι το πρωί, καθρέφτη δεν έσπασα, μαύρη γάτα δεν είδα -ούτε παπά, το σταυρό μου τον έκανα φεύγοντας, κάτω από σκάλα δεν πέρασα, πώς έγινε και μου ‘τυχε αυτό δεν μπορώ να καταλάβω.

Έπεσα από τον ηλεκτρικό!... Στο Μοναστηράκι, την Κυριακή το πρωί!

Ναι, καλοί μου φίλοι, αν είδατε -επειδή έχω καταλάβει ότι πολλοί από σας κάνουν στην περιοχή τις τσάρκες τους- κάποιον να πάει να βγει απ' το βαγόνι και ξαφνικά να πέφτει εγώ ήμουνα!

«Προσοχή στο κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας».

Κάθε μέρα το ακούω, αλλά δεν την παίρνω την κυρία που μου το λέει καθημερινά στα σοβαρά.

«Σιγά μη συμβεί σε μένα»

Μιλάμε για κενό, όχι αστεία! Ιδιαίτερα τα τελευταία βαγόνια στο ρεύμα προς Κηφισιά απέχουν από την αποβάθρα πολύ. Δεν πήρα και μεζούρα να το μετρήσω, αλλά το ποδαράκι μου χώρεσε ανετότατα κι ας φοράω και 43 νούμερο παπούτσι!

Κάτι ο συνωστισμός -έλεος πια, αποσύρθηκε είπαμε το βιβλίο- στην αποβάθρα, κάτι μια γιαγιά με κάτι τεράστιες μαύρες σακούλες, κάτι μια στιγμιαία αφηρημάδα και νάτο το... 166!

Οι άνθρωποι των ΗΣΑΠ, από το νεαρό σεκιουριτά μέχρι τους υπαλλήλους στα εκδοτήρια, έκαναν ό,τι μπορούσαν να με φροντίσουν... Να μωρομάντιλα που είχαν πρόχειρα, να χαρτομάντιλα, να τα χανζαπλάστ -η αλήθεια είναι ότι λίγο το φαρμακείο του σταθμού θέλει ενίσχυση για να μην αναγκάζονται να τρέχουν για φαρμακευτικό υλικό στο μετρό- με παρέδωσαν στους ανθρώπους του ΕΚΑΒ -ευχαριστώ παλικαριά μου- με τις θερμότερες ευχές τους για περαστικά!

Τελικά, τα ραμματάκια δεν τα γλύτωσα, γλύτωσα όμως το σπάσιμο κι απ' ότι μου είπε ο χειρουργός στο Γενικό Κρατικό, ήμουν ο ένας στους δέκα που έπεσε εκεί μέσα και δεν έσπασε το πόδι του... Γερό κόκαλο ο δικός σου!

Τώρα, όμως -και ασφαλώς υπό την επήρεια της φαρμακευτικής αγωγής- σκέφτομαι, αν δεν είναι δυνατόν τεχνικά ν' αντιμετωπιστεί το χάσμα -όχι των γενεών, αυτό δεν αντιμετωπίζεται με τίποτα(!)- μεταξύ βαγονιού και αποβάθρας, επειδή ο σταθμός αυτός είναι πάνω σε στροφή, μήπως θα μπορούσε να τοποθετηθεί στη γωνία του κρασπέδου ένα ελαστικό υλικό -τόσες εφαρμογές έχει η χημική βιομηχανία πια στην εποχή μας- αντί να έχει αυτό το σίδερο-καρμανιόλα, που -άσχετα αν εγώ στάθηκα μέσα στην ατυχία μου τυχερός- είναι σκέτος δήμιος για όποιο πόδι κατά λάθος πέσει πάνω του; Κι αν είναι κανένα καλλίγραμμο κι όχι... τριχωτό σαν το δικό μου, αμαρτία δεν θα ‘ναι;

2 σχόλια:

  1. ΣΧΟΛΙΑ: 25
    # The_Rock στις 18/03/2008, 06:41 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    Περαστικά VOUDA, τυχερός ήσουν μέσα στην ατυχία σου που δεν το έσπασες!! Τουλάχιστον ήταν καλή η νοσοκόμα που σου "πάτησε" τα ράμματα? ;-)
    # VOUDAS στις 18/03/2008, 06:45 μμ
    (Γ)ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    ...Μόνο αυτό με παρηγόρησε, φίλε Rock, γιατί τελικά αν σου τύχει να βρεθείς στο χώρο των έκτακτων περιστατικών νοσοκομείου με εφημερία -κι ιδιαίτερα στο χώρο των χειρουργείων- αρρωσταίνεις θες δε θες... Αξίζουν πραγματικά πολλούς επείνους οι εργαζόμενοι σ' αυτούς τους χώρους κι ιδιαίτερες -φυσικά- χρωστώ στα χρυσά χεράκια που με περιποιήθηκαν!!!! Ευχαριστώ για τις ευχές!! Είμαι ήδη στο... πόδι!!
    # karagiozaki στις 18/03/2008, 06:56 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    ωχ! ένας από τους μεγαλύτερους φόβους μου είναι αυτός! ευτυχώς που δεν χτύπησες περισσότερο! περαστικά!
    # VOUDAS στις 18/03/2008, 07:03 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    Ευχαριστώ πολύ, καλό μου karagiozaki, ευτυχώς γλίτωσα τα χειρότερα!... Κάποιες φορές την "πατάμε" εκεί που είμαστε σίγουροι ότι δεν θα την "πατήσουμε" ποτέ!...
    # The_Rock στις 18/03/2008, 07:07 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    XA! Αυτό ξαναπές το VOUDA!
    # lifeafterchaos στις 18/03/2008, 07:24 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    περαστικα και γρηγορη αναρωση
    # VOUDAS στις 18/03/2008, 08:03 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    @Rock: Πραγματικά!... Αυτό ήταν το τελευταίο που -λέει ο λόγος- περίμενα να μου συμβεί!!! Ποτέ μη λες ποτέ! @After: Σ' ευχαριστώ θερμά για τις ευχές!! Να 'ναι καλά η παρέα εδώ που βοηθάει να χαλαρώνω!
    # malibu στις 18/03/2008, 08:20 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    συγμωνη αλλα το ατυχημα σου ηταν αρκετα αστειο!παντα φανταζομουν πως μπορουσε να συμβει κατι τετοιο!παντως φτηνα τη γλυτωσες!περαστικα σου!κ καλη αναρρωση!
    # pilgrim στις 18/03/2008, 08:28 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    Αγαπητέ Vouda, εύχομαι ταχεία ανάρρωση... Όταν πρωτοήρθα στην Αθήνα, άβγαλτο κοπέλι από το νησί, άλλο που δε μου λέγανε: "Έχε τ΄αμέντε σου στο Μοναστηράκι" (περιέργως πως, εκεί μέσα δεν έπεσα ποτέ- αντιθέτως, έχω σωριαστεί δις μέσα στο τρένο)... Νομίζω ότι με την ολυμπιακή ανακαίνιση του ΗΣΑΠ όχι μόνο το συγκεκριμένο κενό δεν αποκαταστάθηκε αλλά έχουμε και νέο, στον Άγιο Νικόλαο Αχαρνών θαρρώ... Το επόμενο βήμα θα είναι καταπακτές μέσα στα τραίνα για την αποσυμφόρηση των δρομολογίων. Να είσαι καλά!!!
    # stav στις 18/03/2008, 08:36 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    αχ βρε voudas περαστικά σου!!! την προηγουμενη εβδομάδα και ενας φίλος μου επεσε στο ιδιο δημείο!!! και ολα αυτά γιατι τα γ.......α έργα στην ελλαδα γινονται χωρις σωστή μελετη, και μονον για την μίζα που παίρνουν ολοι οι γνωστοι αγνωστοι....
    # next door's opinion στις 18/03/2008, 11:46 μμ
    περαστικά ωραίε τύπε!
    Ότι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό...
    # PINK FISH στις 19/03/2008, 08:18 πμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    mind the gap between the train and the platform. Και πως να μη προσέχεις...Όταν φοράω κανένα τακούνι προσεχω 2 και 3 φορές πριν βγω. Περαστικά! Η δική μου εμπειρία είναι πτώση σε σκαλιά σταθμού, με αποτέλεσμα να σπάσουν 2 δάχτυλα. Περαστικά και πάλι!
    # VOUDAS στις 19/03/2008, 02:20 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    Καλοί μου φίλοι, malibu, pilgrim, stav, next door's opinion, PINK FISH σας ευχαριστώ θερμά για τις εγκάρδιες ευχές και για τη συμπαράσταση σας!!... Είναι αλήθεια, πως αυτές τις μέρες -και με αφορμή το ατύχημά μου- έχουν δείξει το ενδιαφέρον τους, πέρα από τους συγγενείς και τους συνεργάτες ή τους συναδέλφους, πάρα πολλοί φίλοι και γνωστοί, που απορώ πραγματικά για το με πόσο μεγάλη ταχύτητα διαδίδονται τα νέα!! Χαίρομαι φυσικά, γιατί πάντα οι εκδηλώσεις αγάπης κι ενδιαφέροντος είναι ευπρόσδεκτες και στις λύπες και στις κακοτυχίες, αλλά οπωσδήποτε και στις χαρές και τις επιτυχίες... Να είστε όλοι καλά. Σας ευχαριστώ πολύ και... πάμε γι' άλλα!!!
    # Αίγλη στις 19/03/2008, 02:24 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    Περαστικά, καλό μου, περαστικά.
    # VOUDAS στις 19/03/2008, 03:00 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    @Αίγλη: Χαμογελώ!... Είμαι ήδη καλύτερα!
    # ImmortalJunkie στις 19/03/2008, 11:14 μμ
    είσαι τυχερός που δεν εσπασες το ποδι σου! αυτο το κενό είναι φόβος και τρόμος πραγματικά! μια χαρά σε βλέπω! κάτι η νοσοκόμα, κάτι οι φίλοι κι οι γνωστοί το έπιασες το positive thinking! εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά να πιάσεις και τον μάη! ;-)
    # manground στις 20/03/2008, 12:26 πμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    τι να πω? γρήγορα γερός! [ράμματα στο χέρι με το μάτι στο -βαθύ και θελκτικό- ντεκολτέ της νοσοκόμας, είναι κάτι που κι εγώ δεν θα το ξεχάσω]
    # anodien στις 20/03/2008, 02:39 πμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    Περαστικά σου βρε Βούδα... Πως την πάτησες έτσι βρε παιδί μου! Και να φανταστείς πως τώρα τελευταία όλο και τριγυρνάω προς τα 'κει... Πρόσεχε κι εσύ βρε πουλάκι μου... :)
    # hurricanekatrina στις 20/03/2008, 11:37 πμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    Κάποιες ή κάποιοι σε μάτιασαν Βούδα μας, περαστικά και όχι ονειροφαντασιώσεις του μυαλού όταν μπερδευόμαστε με το πλήθος...τελικά είμαστε μονάδες κι η τύχη δεν είναι πάντα κοινή,
    # VOUDAS στις 20/03/2008, 06:38 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    Χαίρομαι που οι "επισκέψεις" κι οι ευχές οι δικές σας, φίλοι μου, παρακολουθούν το ενδιαφέρον και τη συμπάθεια που δείχνουν γνωστοί και φίλοι κι εδώ έξω!! @Immo (Πάμε για το Μάη με... χίλια!), @man (...συνδυασμός που... κεντούσε!), @anodien (...κι ήταν και μέρα μεσημέρι!), @katrina (...από ονειροφαντασιώσεις του μυαλού!...). Σας ευχαριστώ από καρδιάς!!
    # e στις 20/03/2008, 08:14 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    exo meinei afoni.
    # anodien στις 20/03/2008, 08:16 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    Γιατί μαρή;;; Άσε... απο ατυχήματα να φαν' και οι κότες!!! Φτου φτου μακριά απο εμάς και Βουδάκη... είπαμε! Προσοχώ στο κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας!
    # e στις 20/03/2008, 08:18 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    mind the gggggggggggggggggggggggap
    # greendim στις 21/03/2008, 12:23 πμ
    ΒΟΥΔΑ...
    περαστικά και σιδερένιος!!!
    # VOUDAS στις 23/03/2008, 05:14 μμ
    ΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ... ΓΟΝΥ ΜΟΥ!
    @eo, greendim: Ευχαριστώ για τις ευχές! Τέλος η... αναρρωτική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναρτήθηκε στη LIFOLAND την Τρι, 18 Μαρ 2008 06:36 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή